VI Sesja Rady Gminy Gostynin

VI Sesja Rady Gminy Gostynin

Zapraszam na VI Sesję Rady Gminy Gostynin, która odbędzie się w dniu 27 września 2024 r.  o godz. 13:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad - wnioski do porządku obrad.
1.1. Przyjęcie porządku obrad.
2. Sprawozdanie Wójta z działalności za okres międzysesyjny i z realizacji uchwał Rady Gminy Gostynin.
3. Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie dotycząca bezpieczeństwa przeciwpożarowego na terenie Gminy Gostynin. 
4. Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Gostyninie dotycząca przestępczości nieletnich na terenie Gminy Gostynin. 
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr 588/LV/2023 Rady Gminy Gostynin z dnia 29 grudnia 2023 roku w  sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gostynin.
6. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Budżetową Gminy Gostynin na rok 2024.
7. Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie do klastra energii o nazwie „Gąbińsko-Gostyniński Klaster Energii”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Gostynińskiemu na realizację zadania pn.: ”Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1405W Stary Zaborów - Górki w zakresie budowy kanalizacji deszczowej w m. Białotarsk”.
9. Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na przyjęcie w użyczenie na czas nieokreślony części nieruchomości (200m2) oznaczonej działką nr 206/9 położonej na terenie wsi Sierakówek, gm. Gostynin.
10. Podjęcie uchwały w sprawie: przekazania w dzierżawę na okres 5 lat gruntów stanowiących część działki 
nr 25/2 o pow. 0,0069 ha we wsi Skrzany gm. Gostynin.
11. Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Regulaminu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)  na terenie Gminy Gostynin.
12. Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały Nr 571/LIII/2023 Rady Gminy Gostynin z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie Programu Współpracy Gminy Gostynin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024.
13. Informacja Przewodniczących komisji o realizacji wniosków komisji.
14. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
15. Sprawy różne i wolne wnioski.
16. Zakończenie obrad Sesji. 


                                   Przewodniczący Rady Gminy

                                            Kamil Balcerzak



Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Data dodania 19 września 2024

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij