Informacja dotycząca odbioru odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych

Informacja dotycząca odbioru odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych

Informujemy iż od dnia 1 stycznia 2020 r. Urząd Gminy Gostynin przejmuje  od  Związku Gmin Regionu Płockiego obowiązek odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe.

Nowy system nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych.

W przypadku nieruchomości niezamieszkałych oraz prowadzących działalność gospodarczą, właściciele nieruchomości powinni zawrzeć dodatkową umowę na wywóz odpadów komunalnych niewytwarzanych w gospodarstwie domowym.

Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest podpisać indywidualną umowę na korzystanie z usług  w zakresie odbierania odpadów komunalnych z przedsiębiorcą wpisanym do rejestru działalności regulowanej na terenie gminy Gostynin (wykaz firm dostępny na stronie: 
http://uggostynin.bip.org.pl/pliki/uggostynin/rejestr_dzial_reg_05-2019.pdf

Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Gostynin, Referat Gospodarki Odpadami, ul. Parkowa 32, lub pod numerem telefonu (24)236-07-65.

W 2020 roku Urząd Gminy Gostynin (zgonie z dyspozycją art. 6 ust. 5a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach), przeprowadzi kontrolę obowiązku zawarcia umów i odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych. 

Data dodania 02 grudnia 2019

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij