Informacja dotycząca odbioru odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych
Informujemy iż od dnia 1 stycznia 2020 r. Urząd Gminy Gostynin przejmuje od Związku Gmin Regionu Płockiego obowiązek odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe.
Nowy system nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych.
W przypadku nieruchomości niezamieszkałych oraz prowadzących działalność gospodarczą, właściciele nieruchomości powinni zawrzeć dodatkową umowę na wywóz odpadów komunalnych niewytwarzanych w gospodarstwie domowym.
Każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany jest podpisać indywidualną umowę na korzystanie z usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z przedsiębiorcą wpisanym do rejestru działalności regulowanej na terenie gminy Gostynin (wykaz firm dostępny na stronie:
http://uggostynin.bip.org.pl/pliki/uggostynin/rejestr_dzial_reg_05-2019.pdf
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Gostynin, Referat Gospodarki Odpadami, ul. Parkowa 32, lub pod numerem telefonu (24)236-07-65.
W 2020 roku Urząd Gminy Gostynin (zgonie z dyspozycją art. 6 ust. 5a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach), przeprowadzi kontrolę obowiązku zawarcia umów i odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych.
Data dodania 02 grudnia 2019